Assetto Corsa by KUNOS Simulazioni

Downloads, News, Mods, auto, circuiti, plugins e tutto quello che serve per personalizzare Assetto Corsa di KUNOS Simulazioni

Re: Assetto Corsa by KUNOS Simulazioni

Messaggioda Guglya » 20 giugno 2016, 14:50

:evilgrin:
non dire così che se ci credono davvero in Kunos possono pensare di sovvertire le sorti dell'universo (simulativo?) intero :giggle:
certo è una gran bella pubblicità !
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Re: Assetto Corsa by KUNOS Simulazioni

Messaggioda Simone » 20 giugno 2016, 15:46

O una bottas di ..... :mooning: :asd:
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Re: Assetto Corsa by KUNOS Simulazioni

Messaggioda Guglya » 21 giugno 2016, 2:21

:weep:
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Re: Assetto Corsa by KUNOS Simulazioni

Messaggioda Guglya » 30 giugno 2016, 1:02

Il RedPack sarà un DLC con vetture tutte italiane?
29/06/2016

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Dopo il grande clamore dell’annuncio Porsche, la piccola software house italiana Kunos Simulazioni continua a lavorare su quello che sarà il prossimo annuncio di Assetto Corsa: il RedPack
Marco Massarutto e Aristotelis Vasilakos hanno iniziato da diversi giorni una campagna pubblicitaria sui loro canali social, mostrandoci alcune anteprime di cosa conterrà il pacchetto RedPack. L’immagine in alto ci mostra la Maserati 250F che correva tra il 1954 e il 1960.
Questa emblematica vettura italiana di Formula 1 ha gareggiato in 46 gare con piloti famosi come Juan Manuel Fangio e Stirling Moss.

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La seconda immagine del teaser ci mostra il circuito del Red Bull Ring, ma è il cartello DRS sulla destra che attira di più la nostra attenzione. Sembra che la Kunos Simulazioni stia suggerendo che una moderna vettura di Formula 1 sarà presente nel prossimo pacchetto DLC.
Questa monoposto dovrebbe essere la Ferrari F138, apparsa in passato in un trailer ufficiale del gioco.

Non si conosce ancora una data certa, ma il RedPack dovrebbe essere disponibile insieme al rilascio di Assetto Corsa 1.7, versione che dovrebbe portare diverse novità interessanti all’interno del simulatore.
Per quanto riguarda il contenuto dell’ultimo DLC, crediamo possa trattarsi di un “Italian Pack”, nel quale saranno presenti solamente vetture italiane tra cui:

- Ferrari FXX-K
- Ferrari 488 GTB
- Ferrari F138
- Maserati 250F
- Lamborghini Aventador

Font: http://www.simnews24.com/redpack-dlc-ve ... -italiane/
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Re: Assetto Corsa by KUNOS Simulazioni

Messaggioda Guglya » 3 luglio 2016, 21:31

Kunos Simulazioni and 505 Games are proud to unveil the first car of the new "REDPACK" DLC - The awesome Lamborghini Aventador SV!

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With increased power, lower weight, improved aerodynamics and innovative technologies the Lamborghini Aventador LP 750-4 Superveloce is the most pure incarnation of a Lamborghini to date: unmistakable Lamborghini super sports car DNA, dynamic superiority and exceptional driving precision. A focus on weight reduction while incorporating innovative technologies has resulted in the most sports-oriented, fastest and most emotional series production Lamborghini ever.
The weight has been further reduced by 50 kg through enhanced lightweight engineering including significant use of carbon fiber. The naturally aspirated V12 engine's power is increased to 750 hp. This results in a power-to-weight-ratio of 2,03 kg/hp. The Superveloce accelerates from 0 to 100 km/h in 2.8 seconds and powers on to reach a top speed of more than 350 km/h.

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The Lamborghini Aventador SV is the first of 7 car models that will be included in the RedPack DLC (which will be available on PS4/XB1 after console launch) and will also feature the laserscanned version of the Redbull Ring Spielberg!

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It's definitely going to be RED!

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Re: Assetto Corsa by KUNOS Simulazioni

Messaggioda Guglya » 3 luglio 2016, 21:38

La prima vera monoposto F1 moderna di Assetto Corsa
01/07/2016

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La Kunos Simulazioni sta lentamente annunciando le 7 auto che saranno disponibili all’interno del pacchetto Red-Pack, che sarà disponibile a partire dal 14 Luglio.
Nei giorni scorsi sono state svelate le Lamborghini Aventador SV e le Maserati 250F. Questa mattina la Kunos Simulazioni ha svelato una monoposto che non ci aspettavamo: la Ferrari SF15-T!

Molto probabilmente nel RedPack ci sarebbe stata una monoposto di Formula 1, la Ferrari F138 apparsa in un trailer tempo fa, ma non avremmo mai pensato che si trattasse di una cosi recente. Il trailer in basso ci mostra la SF15-T in azione sul nuovo circuito del Red Bull Ring, realizzato con la tecnologia laserscan.
Nei prossimi giorni dovrebbe essere il momento della Ferrari 488 GTB.



http://www.simnews24.com/ferrari-sf15-t-monoposto-f1-assetto-corsa/
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Re: Assetto Corsa by KUNOS Simulazioni

Messaggioda Piertaylor » 4 luglio 2016, 11:52

https://www.facebook.com/Assetto.Corsa/videos/1456996657659981/?video_source=pages_finch_main_video

Since the birth of modern motorsports, Red has historically been the colour of choice for Italian Manufacturers & competitive teams. In keeping with that theme; KUNOS Simulazioni and 505 Games are proud to unveil the "RED PACK", the DLC package for ASSETTO CORSA that includes seven legendary Italian sports cars and Austria’s RedBull Ring circuit.

Today we are excited to introduce the awesome Ferrari SF15-T car, driven by leading drivers Sebastian Vettel and Kimi Raikkonen in the 2015 season.

The Ferrari SF15-T is the first Ferrari GP car to debut for ASSETTO CORSA - launched on 30 January 2015, it is the second car made by Ferrari since the reintroduction of turbo engines in 2014. The red single seater has been reproduced in cooperation with Ferrari (and will be available as well in the simulators of Ferrari centres)

The Red Pack unveil trailer shows the Ferrari SF15-T in action at the RedBull Ring. The RedBull Ring has been reproduced for Assetto Corsa to the highest level of detail through the use of laserscan technology.

The Red Pack DLC will be available to purchase July 14th on Steam and will be coming to home consoles later in the year. Assetto Corsa is out now on Steam PC and will be released on home console on August 26th in Europe and August 30th in North America.


VIDEO

Siamo sulla buona strada... ;)
PC Intel i7-4790k OC @ 4.8 GHz Corsair Vengeance 32GB DDR3 1866MHz C9, Sapphire TRI-X R9 290X 4GB GDDR5, Playseat F1 modded, Logitech G27 pedals + brake mod + hall sensors, Fanatec CSL Elite, Win10 Pro 64bit.
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Re: Assetto Corsa by KUNOS Simulazioni

Messaggioda Guglya » 8 luglio 2016, 1:25

Non vedo l'ora di scambiaci impressioni e sensazioni alla guida !! :rock:


Kunos Simulazioni Rilascia Un Nuovo Trailer Per Assetto Corsa
- 07/07/2016
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Pochi minuti fa, gli sviluppatori italiani di Kunos Simulazioni hanno rilasciato un nuovo trailer per il loro simulatore di guida Assetto Corsa.

Il nuovo trailer, dedicato principalmente ai futuri utenti che lo acquisteranno su console, va a sottolineare ancora una volta l’incredibile lavoro svolto sull’accuratezza dei circuiti e sulla simulazione in generale delle vetture, che lo rendono uno dei migliori simulatori di guida attuali.
Con un occhio attento, è possibile notare all’interno del trailer alcuni filmati della sopraelevata di Monza. Questo significa che la versione antica del circuito italiano è in lavorazione e sarà disponibile in futuro.

Ricordiamo che fra una settimana sarà rilasciato il "RedPack" contenente il circuito del RedBull Ring e 7 nuove auto.

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Re: Assetto Corsa by KUNOS Simulazioni

Messaggioda Guglya » 10 luglio 2016, 4:09

Confermata la Ferrari F138 che sarà presente nell' imminente RedPack
09/07/2016

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Oggi la Kunos Simulazioni ha svelato la quinta auto che sarà presente all’interno del pacchetto RedPack, il quale è atteso per il rilascio il 14 Luglio. La quinta vettura ad essere svelata è la Ferrari F138!

La Ferrari F138 è la seconda monoposto di Formula 1 moderna ad essere annunciata da Assetto Corsa ed è stata l’ultima monoposto a montare un motore aspirato V8, prima di passare all’era del Turbo. Il trailer di presentazione ci mostra la F138 in azione sul leggendario circuito di Silverstone, permettendoci anche di sentire il fantastico sound che sprigionavano le monoposto di allora. Ovviamente la vettura sarà dotata del funzionamento DRS, come si può notare in alcune scene del video.

A questo punto restano soltanto altre due auto ad essere annunciate, ma siamo abbastanza certi che si tratterà della Ferrari 488 GTB e 488 GTE/GT3.

Riassumendo, il contenuto completo del RedPack dovrebbe essere questo:

- RedBull Ring
- Lamborghini Aventador SV
- Maserati 250F
- Ferrari SF15-T
- Ferrari F138
- Ferrari FXX-K
- Ferrari 488 GTB
- Ferrari 488 GTE/GT3


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Re: Assetto Corsa by KUNOS Simulazioni

Messaggioda Guglya » 24 luglio 2016, 23:41

Assetto Corsa 1.7 e RedPack disponibili su Steam!

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Assetto Corsa 1.7 con il relativo RedPack sono finalmente disponibili su Steam! Come è accaduto nelle scorse edizioni, ogni qual volta che viene rilasciato un nuovo DLC, automaticamente viene rilasciata anche una nuova versione del gioco.

Assetto Corsa 1.7: aggiornamento classico
L’ultima versione di Assetto Corsa porta davvero tante novità, tra cui segnaliamo: applicazione ufficiale Delta, temperature sui dischi freno (al momento solo su 488 GT3, Granturismo GT4 e Maserati Levante), falsa partenza con 3 diverse opzioni, penalità per chi entra ai box durante la gara premendo il tasto ESC, diversi livelli di freno motore selezionabili sulle vetture che dispongono di questa opzione (Ctrl + E), simulazione dell’ERS con i relativi MGU-K, MGU-H, Batterie, ecc … tyre model v10 (al momento solo su determinate vetture) ed infine la Maserati Levante.

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Assetto Corsa 1.7: il RedPack
Per quanto riguarda il RedPack, abbiamo diverse volte tentato di indovinare quale sarebbero state le auto disponibili, ma in tutte le occasioni abbiamo sbagliato. Ora possiamo dirlo con certezza, il contenuto del pacchetto è il seguente:

RedBull Ring
Ferrari SF-15T
Ferrari F138
Ferrari 488 GT3
Maserati 250F 6C
Maserati 250F T2 12C
Maserati GranTurismo MC GT4
Lamborghini Aventador SuperVeloce
Resta un po di amaro in bocca per la mancanza della FXX-K, la quale a questo punto dovrebbe arrivare durante l’uscita console a fine Agosto. Tutto sommato comunque si tratta di un DLC molto sostanzioso, sicuramente meglio degli ultimi rilasciati. Ovviamente è possibile comprarlo su Steam al prezzo di 9,90 euro.



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Assetto Corsa 1.7: il changelog completo

– Added Red Bull Ring track (Red Pack DLC)
– Added Ferrari SF15-T (Red Pack DLC)
– Added Ferrari F138 (Red Pack DLC)
– Added Ferrari 488 GT3 (Red Pack DLC)
– Added Lamborghini Aventador SV (Red Pack DLC)
– Added Maserati GranTurismo MC GT4 (Red Pack DLC)
– Added Maserati 250F 6 cylinder (Red Pack DLC)
– Added Maserati 250F 12 cylinder (Red Pack DLC)
– Added Maserati Levante S
– Performance Delta App: Added instant velocity difference bar
– Realtime App: Added road/ambient temperatures and grip
– Fixed system messages when ABS and TC are not available
– Added loading/saving system for fixed setup sessions
– Added audio device selector on Audio App. If saved device is not there, main device will be used
– Added volume ramp function to overcome issues with logitech headphone drivers
– Added Precision slider in Photo App
– Added missing icons on replay interface
– Added QUANTITY_MULT in system/cfg/skidmarks.ini
– Fixed RX-7 Tuned turbo sound behavior
– Fixed Alfa 155 mixing route for external sounds
– Fixed Ferrari F40 low-pass filter and some events volume
– Balanced exterior volume for all the cars
– New Bmw M3 e92 external sounds
– Added brake disc temperature simulation to (Ferrari 488 GT3, Maserati GranTurismo MC GT4,Maserati Levante)
– New Drivemotive Drifting School livery for BMW M3 e92 drift and S1 variants
– Tyre pressure now influences temperature spread and build up
– Added dynamic controller for EBB (electronic brake balance). Use file ctrl_ebb.ini for the controller.
– Added daylight function on “lights” script
– Added multiple turbo analogue instruments management
– Added server hints on RaceControl screen
– Added TC, ABS, Turbo keys to controller interface (both up and down)
– now TC and ABS can be cycled back through CTRL + SHIFT
– Added Flashing lights
– Showroom: Added video editing camera controls
– Showroom: Added car lights trigger as script “SHOWROOM””LOAD_LIGHTS” (previews are made without car lights)
– Showroom: Added support for extra animations (extra_animations.ini). Numkey_6
– Added blinking light system
– Fixed Volume App not saving bumper audio
– Added jump start
– Added 3 different selectable penalties configurations for jump starts
– Added penalty for “ESC to pits” during race
– Fixed some car/track combination resetting to pits at the start of HotLap sessions
– Improved remote cars movements over curbs
– AI is not making brake mistakes for cars that have ABS available
– Different level of engine brake are now selectable by the users on cars that offer the option (Ctrl+E)
– Added graphics smoothing for rigid bodies coming from physics
– Onboard brake bias now follows same limits in the FRONT_BIAS section in setup.ini
– Red lines and indications for gear change in the GUI are now considering damage rpms as well as limiters
– Laps completed indications in the GUI during races now refer to “leader completed laps” and not player completed laps
– Performance Delta app is now using spline position for calculation instead of distance calculated from car speed (less realistic but much more precise)
– New camera view at start, showing car instead of track
– New AI algorithms for race craft
– AI drivers are now much more variable in performance during a single lap and during a session
– “Lights on/off” is now a status of a car instead of a switch and gets replicated over the network properly
– Tyre radius is now also a function of tyre angular velocity
– Fixed self align torque going to negative values too early
– Added ERS simulation with MGU-K, MGU-H, Batteries, energy recovery and deployment limits
– Added active variable rear brake torque. Works in addition to the MGU-K recovery
– Added variable engine brake
– Added key/button commands for above ERS functions and profiles.
– New Tyre Model V10 for selected cars
– Additional general bugfixing on car graphics and some improvements to lods across the entire vehicle content
– 3D improvements on the Nissan R34 Skyline
– 3D improvements on the Nissan 370Z Nismo
– 3D improvements on the Ferrari LaFerrari
– General bugfixes in several tracks
– New clouds textures
– Improved PPeffects
– Improved Weathers
– Fixed GUI not showing on Oculus with PP off and AA on
– Added the possibility to launch sim directly. Add section
[AUTOSPAWN]
ACTIVE=1
To race.ini then start AssettoCorsa.exeù

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Re: Assetto Corsa by KUNOS Simulazioni

Messaggioda Guglya » 24 luglio 2016, 23:42

V_1.7.1
- Reverted HideApps command key (CTRL+H)
- Fixed headlights auto-switch with foggy weather
- Levante brake disks, damage zones and seatbelts fixed
- F138 mirrors fixed
- Fixed ChatApp issue when TIME_TO_LOSE_FOCUS was defined
- Fixed a possible desync at multiplayer start
- Fixed potential divide by zero in ERS
- Tweaked skid sound pitch and volume for Maserati Levante
- Finetuned crossfade at high rpms for Ferrari SF15-T
- Shared Memory new members
- SPageFileStatic
- int hasDRS = 0;
- int hasERS = 0;
- int hasKERS = 0;
- float kersMaxJ = 0;
- int engineBrakeSettingsCount = 0;
- int ersPowerControllerCount = 0;
- SPageFilePhysics
- float performanceMeter = 0;
- int engineBrake = 0;
- int ersRecoveryLevel = 0;
- int ersPowerLevel = 0;
- int ersHeatCharging = 0;
- int ersIsCharging = 0;
- float kersCurrentKJ = 0;
- int drsAvailable = 0;
- int drsEnabled = 0;
- float brakeTemp[4];
- python new functions and members
- added new members to getCarState (see acsys.py)
- getCarEngineBrakeCount(carid)
- getCarPowerControllerCount(carid)
- Updated server plugin example to reflect protocol changes in ACSP_LAP_COMPLETED
- Fixed autoclutch cars not starting if clutch pedal is pressed down
Ultima modifica di Guglya il 24 luglio 2016, 23:47, modificato 1 volta in totale.
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Re: Assetto Corsa by KUNOS Simulazioni

Messaggioda Guglya » 24 luglio 2016, 23:43

V_1.7.2

- Fixed Oculus VR blurriness with PP on. Also fixed missing glare and godrays effects.
- Improved graphics smoothing for rigid bodies
- Improved SF15-T engine power delivery and gear ratios
- Fixed setup bugs in Maserati GranTurismo MC GT4
- Fixed wrong values in SF15-T Heave dampers
- Improved ERS simulation in McLaren P1
- Pit Box Indicator is visible only if player is in the pitline
- Fixed Race Position App when used on several game modes
- Shared Memory new members
- SPageFileStatic
- float trackSPlineLength = 0;
- wchar_t trackConfiguration[33];
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Re: Assetto Corsa by KUNOS Simulazioni

Messaggioda Guglya » 24 luglio 2016, 23:46

V_1.7.3

- Fixed strut suspensions going full banana

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Ultima modifica di Guglya il 24 luglio 2016, 23:48, modificato 1 volta in totale.
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Re: Assetto Corsa by KUNOS Simulazioni

Messaggioda Guglya » 24 luglio 2016, 23:46

V_1.7.4

- Fixed GRAPHICS_PITCH_ROTATION
- Fixed AI sometimes pitting at the last lap
- Heave springs are now using rod length from suspension if not in monoshock mode
- Improved AI at race starts
- Levante rim size fixed
- Huracan GT3 and ST pit light fixed
- now acServerManager manages drs_zones.ini files
- Removed dedicated VR driver eyes positions
- Fixed F138 and SF15-T wrong range of damper values in setup screen
- Fixed F138 and SF15-T main body angle of attack viualizzation in WINGS app (no differences in aero performance)
- Improved ERS for McLaren P1, now with 2 profiles, race and charging.
- Nissan GT-R Nismo now uses automatic clutch
- Fixed tyre smoke remaining visible after remote car disconnected
- DRS now automatically closes when outside of DRS zone
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Re: Assetto Corsa by KUNOS Simulazioni

Messaggioda Guglya » 25 ottobre 2016, 4:41

KUNOS Simulazioni and 505Games are proud to introduce Assetto Corsa v. 1.8: the new build of Assetto Corsa which offers all-new free content, updates and improvements. Build 1.8 includes car reflection and shadow improvements, providing a more consistent and polished graphical appearance, as well as improved performance and a much more stable framerate. Please check the full list of updates in the changelog below.

New content: Audi S1 and the circuit of Monza featuring the Junior layout and Sopraelevata!

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The Audi S1 is the new bonus car included as free content in the latest update of Assetto Corsa. Like all Audi S models, the S1 and the S1 Sportback also come with quattro permanent all-wheel drive onboard. At its heart is a hydraulic multi-plate clutch located on the rear axle. Its specifically tuned control software boasts a decidedly dynamic setup. The electronic differential lock with the fine-tuned wheel-selective torque control is a function of the Electronic Stabilization Control (ESC).

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Let's go back to Grand Prix era!
Finally, the Sopraelevata is available in Assetto Corsa: The legendary speed ring of Monza is available, as well as the historic Junior layout. The Sopraelevata has been reproduced using Laserscan technology. Get ready to feel the thrill of speed and danger of the 60's, in all its beauty.

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The Tripl3 Pack
The version 1.8 of Assetto Corsa comes with the all-new Tripl3 Pack DLC, that include the Ferrari FXX K, Ferrari 488 GTB and the Praga R1: get it today at http://store.steampowered.com/app/509350


Changelog 1.8

- New Ferrari FXXK (Tripl3 Pack DLC)
- New Ferrari 488 GTB (Tripl3 Pack DLC)
- New Praga R1 (Tripl3 Pack DLC)
- New Audi S1 (A1)
- New Monza 66 Full Course (sopraelevata)
- New Monza 66 Junior Course
- Improved reflection quality
- Improved shadow stability
- Improved graphics performances
- Fixed Tyre Model 10 not updating Dx and Dy value in telemetry app
- AI improvements on slower reaction after an impact, for more realistic collisions
- Overlay Leaderboard now shows correct positions on the grid at race start
- Fixed Laps app showing 0 as first lap
- Fixed Race Control UI for the low resolution screens
- Wrong direction penalty gets also time penalty
- Added float clutch to SPageFilePhysics
- Fixed turbolevel digital item showing a wrong value
- Fixed various problems/timing on ghost cars
- Fixed typo on sound distance attenuation for Lotus Evora GTC/GX
- Fixed sample attack for BMW M3 e30 GrA/DTM limiters
- Replay files will not reset anymore at session start (no need to rush out of the server anymore to save a replay)
- Fixed remote cars head movements in multiplayer and multiplayer replays
- Fixed typo on LaFerrari active differential lock in coast and small bumpstop stiffness changes
- General improvements on V10 tyres for rolling resistance, flex, pressures and more.
- Improved Maserati GranTurismo MC GT4 suspension, should improve braking without ABS
- V10 tyres for Hypercars LaFerrari, McLaren P1, Pagani Huayra
- V10 tyres for GT2 cars BMW M3 GT2, Ferrari 458 GT2, Corvette C7R
- V10 tyres for Racing Hypercars Ferrari 599XX, Ferrari FXXK, Pagani Zonda R
- Fixed ERS power output when battery is close to 0 and MGU-H is set to battery
- Removed ERS cockpit controls for MGU-H and Recover in McLaren P1
- Improvement in performance for collision detection and physic solver
- Fixed clouds when switching sessions
- Returning to pit during a time penalty results in a greater time penalty
- Fixed possible drive through cheat
- Fixed blurred objects not working if speed was negative
- Fixed hotlap mode: now valid laps will be correctly registered
- Removed white flag: a new message will appear the moment the race leader starts his last lap
- Modding: extra animations now binded to three channels NUM 4, 5 and 6 (group animations to make them play simultaneously, otherwise each clip will be played separately)
- Modding: rotating object support for cooling fans [ROTATING_OBJECT_0] in extra_animations
- Modding: series scripts added for digital speed bars [SPEED_SERIE_0] in digital_instruments
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